2015. július 7., kedd

MYVCREW – regisztrált magyar rajongók véleménye, avagy megéri-e a tagság az árát?

Szeretnéd a tagsággal támogatni Miyavit, de nem vagy teljesen meggyőzve arról, hogy megérné-e? Az alábbiakban magyar MYVCREW tagok véleményét olvashatod. 
Ha ezeket olvasván felmerül bennetek bármilyen kérdés, hagyjátok meg kommentben itt vagy a Facebook oldalon levő jegyzet alatt, és válaszolunk rá! Szeretném, ha minél többen támogatnánk Miyavit Magyarországról, hisz olyan sokat adott már nekünk ♡

  • Efi (MEMBERSHIP ID: 00010605)

Régóta érlelődött már bennem, hogy ideje lenne regisztrálni az oldalra, ám komolyabban csak tavaly gondolkoztam el ezen. Mivel az akkori koncertet a külföldön való tartózkodásom miatt ki kellett hagynom, megfogadtam, hogy ha legközelebb hazánkba téved MYV, megcsináltatom a tagságot… és így is lett. 2015. június 30-án regisztráltam, így a kártyám még nem érkezett meg, de az internetes tartalomhoz már akármikor hozzáférhetek. Én most a blogos és vidis részt fejtem ki nektek, ám ne feledjétek: nem csak ennyi van az oldalon!

BLOG:
Szinte az összes régi blogbejegyzést elolvastam, és be kell vallanom… 7 év után újra a rajongójává tett ez az ember. Gyakorta írogatott bejegyzéseket, tele képekkel, és nagyon sajnálom azt, hogy ezeket nem oszthatom meg veletek (hisz a tagság legfontosabb szabálya az, hogy nem szivárogtathatunk ki semmit a tagok számára fenntartott oldalról, mert akkor kizárásban részesülünk).

VIDEÓK:
Felkerülnek az oldalra különböző vidik: MYV bejelentkezik egy öltözőből vagy klipforgatásról, megmutatja, milyen a stúdió Los Angelesben, újévi üzit hagy… Ezek hossza változó. Van egy 13 perces vidi a Horizon felvételéről, hogy hogyan és hol zajlott, nagyon érdekes. A videók nyelve angol vagy japán, de ha pl. japánul beszél, angolul feliratozzák és fordítva, vagy épp mindkét nyelven elmondja, amit akar.


  • Emily (MEMBERSHIP ID: 00010608)

Miután regisztráltam és beléptem, szinte azonnal egy olyan érzés fogott el, mintha egy új családra tettem volna szert... egy közösségre, ahol mindenki ugyanúgy érez, számíthat a másikra (még ha ismeretlenek vagyunk is egymás számára) és Miyavi az összetartó kapocs közöttünk.
A koncertek előtt én úgy vettem észre, hogy a MYV CREW tagjai nagyon jól kijönnek egymással, szóval bízom benne, hogy a megérzéseim nem csalnak.


  • Lana (MEMBERSHIP ID: 00010609)

Az előttem felszólalók mindent elmondtak, amit én is szerettem volna, szóval én egy kicsit anyagiasabban közelítem meg a dolgot. Én két koncertre tervezek menni; a londonira illetve a budapestire. Mind a két helyre VIP jegyet akarnék (ha egyáltalán később bevezetik a sima jegy mellé), aminek a tavalyi adatokból kiindulva megint elég borsos lenne az ára. Tehát matekoztam egy kicsit és arra jutottam, hogy anyagilag kb. ugyanannyira jön ki az MYVCREW tagság a két sima jeggyel, mintha vennék két VIP jegyet, mert ugyebár a tagsággal általában részt lehet venni a Meet&Greet eseményeken is. Emellé még társul a többi privilégium is, szóval szerintem teljesen megéri.


Arról, hogyan válhatsz te is taggá, illetve hogy mit kapsz a tagságért cserébe, >>itt<< olvashatsz bővebb tájékoztatást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése