2015. július 23., csütörtök

Melody összes lefordított MySpace blogbejegyzése

2009. április 10., péntek

Végre elmondhatom!
Aktuális hangulat: szeretett

Sziasztok!
Remélem, hogy mindenki jól van.

Oké… térjünk egyenesen a tárgyra.

Végre megtehetem a hivatalos bejelentésemet.
2009. március 14-én feleségül mentem 雅-miyavi—hoz, a kisbabánk pedig valamikor július végén megszületik.

Először is, elnézést kérek még egyszer minden rajongótól és az érintettektől.
Nem akarom, hogy ez egy béna kifogásnak tűnjön, de mi tényleg nem akartuk, hogy ez így történjen.
Egy igazi sokkot okozott, mikor váratlanul meghallottuk a hírekben a dolgot és nagyon elszomorodtunk minden zavargás miatt, amit ez okozott. Őszintén mondom, hogy nem terveztünk bujdosni. 
Nagyon frusztráltak voltunk a helyzet miatt, mert még mindig nem tudtunk semmit sem mondani, hogy letisztázzuk a dolgokat rögtön a hír után.
Mindegy, elég ebből!!! lol 

Minden Co-Miyavinak!
Talán én vagyok ennek a Co-Miyavi családnak a legújabb tagja.
De elmondhatom, hogy ti nagyon szeretitek őt és ő is imád titeket a szíve legmélyéről.
Ahogyan az egyik dalában is hallhatjátok, nagyon szeret titeket, és én is. 
Én tényleg nem akarom, hogy azt higgyétek, el akarom venni tőletek… Nem megy sehova!! A zenének, munkájának és persze ÉRTETEK él és én azt akarom, hogy ez így is maradjon, így nagyon nagyra becsülném, ha továbbra is kedvesen támogatnátok. Különösen most, hogy az új cége, a J-Glam (Japanese Glamorous) végül beindult, igazán szüksége van minden támogatásra, amit csak kaphat. Én is ki fogom hozni magamból a legjobbat, hogy közelebb juttassam őt hozzátok.
Köszönöm a meleg fogadtatásotokat a családotokban.

Az ohanai tagjaimnak!
Sajnálom, hogy így hagytalak titeket majdnem egy évig.
Szerintem legtöbbetek elmélkedett a dolgokról, de úgy érzem, felelősségteljességet kell mutatnom és megmagyarázni mindent, amit csak tudok.
Tavaly májusban jegyzett el, mielőtt elindult volna a világkörüli turnéjára.
A dolgok remekül mentek egészen tavaly júliusig… A többórányi menedzseremmel történő beszélgetés végén azt kellett választanom, hogy visszavonulok.
Gondoltam, hogy nem történhet velem és az életemben két jó dolog egyszerre...
Nőként való boldogságomat választottam. Nagyon erősen éreztem, hogy ez a szerelem nem valami olyasmi, amit olyan könnyen elszalaszthatok, ahogyan mindig is tettem a múltban.  
Kérlek legyetek biztosak benne, hogy ő a legszeretőbb, legtörődőbb és legkönyörületesebb ember, akit valaha ismertem.
Úgy hallom, néhányan elmentetek a hibiyai előadására a napokban. Nagyon köszönöm!
Még mindig fiatalok vagyunk és még sokat kell tanulnunk, de kérjük a kedves támogatásotokat és azt, hogy ügyeljetek ránk!
Megígérem, hogy büszkévé teszlek titeket újra, akármilyen irányba halad majd az életem.

Köszi, hogy végigolvastátok… Több lett, mint amennyire számítottam.
Hamarosan megint írok! És mindenki, aki megnézi a houstoni koncertjét, készüljön a rockra!


Béke~

mel

_________________________________________________________________

2009. április 27., hétfő

Még nem tudom!
Aktuális hangulat: elragadtatott

Hogy vagytok?
Én nagyszerűen!

Úgy gondoltam, írnom kéne valamit, mert már egy csomó idő eltelt a legutóbbi bejegyzésem óta. lol 

Nos, nincs semmi, amit különösen írni szeretnék, de a tudtotokra adom, hogy a kisbabám és én nagyon jól vagyunk! <333

Ez eléggé vicces, mert még mindig nem tudom, hogy fiú-e vagy lány!
Úgy tűnik, mintha az orvosom nem akarná elmondani nekem… De vajon miért…?

Akarok már venni egy rakat gyerekruhát, de így nem tudom, hogy milyen színűt.
Plusz nem akarok tök-mindegy-hogy-fiú-vagy-lány sárgát venni! LOL

Szóval mindennap gondolkozom a neméről… ^^
Személy szerint kisfiút szeretnék! Haha! Szerintem őrült lenne!! lol 
Igazából nem számít, így is-úgy is szeretem!  

Mindennap érzem a mocorgást a hasamban, és elmondhatom, hogy a kisbabám szereti a zenét!
Alig várom már!


-mel

_________________________________________________________________

2009. március 27., péntek

A hírekről
Aktuális hangulat: boldog

Nagyon köszi a sok kedves üzenetet! Nagyon boldoggá és megkönnyebbültté tesznek.

A hírről szólva, amit tegnap hallhattatok: nagyon sajnálom, hogy mindenkinek így kellett megtudnia.

Valójában akkorra terveztük a publikálását, amikor eljön az ideje, ami következő hónapban lett volna, Miyavi függetlenné válásával egy időben.
De a hír kitudódott és erre mi is csak tegnap reggel jöttünk rá.

Szívből sajnálom, hogy nem mi voltunk azok, akik a tudtotokra adták az újságot. 
Mind tudjátok, hogy én is úgy akartam, ugye? 

Ő is küzd a helyzetével, mert mindent meg akartunk magyarázni, de nem tudtuk megtenni a jelenlegi helyzete miatt…

De ne aggódjatok, amikor eljön az idő, ahogy az előbb is mondtam, talán végre képesek leszünk megosztani veletek mindent.

Mostanában jól vagyok, mint mindig… Élettelibben, mint valaha! És igen, mit mondtam nektek?! Beszéljünk a jó dolgokról!

Hamarosan újra írok!!!

_________________________________________________________________

2009. május 3., vasárnap

Szabadsááág!
Aktuális hangulat: o.O

Helóheló~


VÉGRE!!

LEVÁGATTAM A HAJAM!!!

SZABADSÁG!!!


Komolyan, évek óta nem volt már rövid hajam…
A legutolsó alkalom, amikor levágattam a hajam egy fél évvel azután történt, hogy debütáltam, és bajba is kerültem miatta! lol

Most senki nem mondja meg mit tegyek, és mit tehetek!

Igazából azt vártam, hogy majd csináltatok valami érdekeset a túlságosan is unalmas hajammal, de egy briliáns ötletem sem akadt…
Srácok, nektek van valami javaslatotok?

Lehetőleg a frizurakészítés ne igényeljen túl nagy karbantartást, kérlek… *kacsint*

A reggelek nem az erősségeim… Szerintem éjszakánként sokkal jobban „működöm”…

Bárhogyan is, most, hogy sokat vágattam a hajamból, nem kell olyan temérdek sampont használnom!! yay!!



_________________________________________________________________

2009. május 12., kedd

Egy igazi csirkefogó!
Aktuális hangulat: életteli, goromba és éheeeees!

Hali mindenkii!

Köszönöm a kedves üzeneteiteket!

Olyan édes volt, hogy mennyien kívántak nekem boldog anyák napját még akkor is, ha gyakorlatilag még nem vagyok anya… csak félig! lol
De ez engem szuper-boldoggá tett.

Igazából nagy meglepetés volt, mikor bejelentkeztem a MySpace-re és megláttam az anyák napi üdvözleteket. Erre sosem gondoltam volna.

Felköszöntöttem az anyukámat, de most már engem is köszöntenek! Ez olyan vicces! lol  

De tudjátok mit?
Akár hiszitek, akár nem, már anyának érzem magam.

Ez az első alkalom, hogy olyasvalakit szeretek, akivel még soha nem találkoztam. Ő olyan drága… Különös, mert már meg akarom ismerni a babámat, de ezzel egy időben azt akarom, hogy örökké maradjon a hasamban.

Nos, már csak kb. két és fél hónapom van, szóval a hasam már nagyon nagy!

Mindig ficánkol és rugdos… Egyik nap a baba megrúgta a papa arcát! lol
Annnnnnnnnnnnnnnnnyira vicces volt! XD

Egy igazi kis csirkefogónk van!


Bárhogyan is, köszönet nektek mindenért!

Szeretlek titeket!


mel

_________________________________________________________________

2009. június 26., péntek

Michael Jackson

Remélem a mennyben is énekel, boldogan és szabadon.
Remélem a lábai képesek lesznek újra táncolni.

Örökké a szívünkben marad.

Nyugodj békében.

_________________________________________________________________

2009. július 22., szerda

Gondolatok a nagy nap előtt
Aktuális hangulat: áldott

Heló mindenki!
Hogy vagytok?

A szegény PC-m tönkrement… Sajnos a merevlemez-meghajtóval volt a hiba és pótolnom kellett. Úgyhogy igen, én most az iker MAC-ek egyikét vettem kölcsön… (^^)y  (Megj.: Miyaviét, akinek azért volt kettő, mert azt hitte, tönkrement az övé és szaladt újat venni, egy napra rá meg már működött neki a régi is… Van ehhez egy blogbejegyzése, aminek címe: Ikrek!) 

Mivel a merevlemez-meghajtóm meghülyült, elvesztettem minden értékes fényképemet! Képeket a családomról és barátaimról, képeket abból az időből, amikor még dolgoztam… és az a legszomorúbb, hogy elvesztettem azokat is, amin a férjem és én vagyunk… Attól a naptól kezdve, mikor találkoztunk, minden titkos randin, amit találkoztunk, emlékek, amiket örökké meg akartam őrizni.
Minden képnek annyi!!! NEEEEEEEEEE!!! (>o<);;;

De lehet, hogy ez egy jel számomra arra nézve, hogy ne nézzek vissza és a közelgő, várható jövőre fókuszáljak.

Már nagyon várjuk a babát! Már érzem a változásokat a hasamban, úgyhogy nyugodtan kijelenthetem, hogy hamarosan jön! Annyira izgatottak vagyunk!!

De ez egyben nagyon fura érzés…
Nagyon meg akarom ismerni a kisbabámat! Látni akarom az arcát és azt mondani, hogy végre találkoztunk. Másrészről nagyon értékes részem, és azt akarom, hogy soha ne kerüljön a világra, mert ott bent biztonságosabb. És így még nem is fájna.
Hülye ez a gondolkozás?? (o.o)?

Természetesen meg akarom mutatni a babámnak, hogy milyen csodálatos lehet ez a világ a lehető legkülönfélébb módszerekkel. Azt akarom, hogy a babám képes legyen új ajtókat kinyitni, felfedezni és átélni mindent!

Mellesleg ma napfogyatkozás volt Japánban. Itt Tokióban mi mind kívül esünk a fogyatkozási zónán, úgyhogy csak egy részleges napfogyatkozás történt. Sajnos nagyon felhős volt az ég és semmit sem láttunk belőle.
De láttuk a TV-ben! Az a pillanat olyan misztikus volt!
Azt mondják, hogy a következő napfogyatkozás időpontja Japánban 26 évvel később lesz! Akkor a gyerekünk kb. annyi idő lesz, mint most mi! Wow… 

Bárhogyan is, élvezem a napjaimat a kisbabámmal a hasamban, a férjem pedig nagyon-nagyon támogató a terhességem egész ideje alatt. Még gitározik és énekel is a kicsinek.
Biztos vagyok benne, hogy a terhesség eddig az életem legjobb élménye.

Hamarosan írok… Kívánjatok szerencsét!! (^^)* yay!

_________________________________________________________________

2009. július 31., péntek

Lány!
Aktuális hangulat: imádott

Sajnálom, hogy semmit sem írtam korábban, és ti már mind tudjátok, de azért…

A KISBABÁNK MEGSZÜLETETT!!!!
LÁNY!!!!!
YAYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!

2009. július 29-én született 16:40-kor!

A vajúdás nagyon hosszú volt, de tudjátok mit? Totálisan megérte!


Új értelmet adott az életemnek. Annnnnnnnnnnyira édes!!!!
Annyira hálás vagyok, hogy megtapasztalhattam ezt a hatalmas boldogságot és teljesítést! Habár még nagyon az elején vagyok az új életemnek, minden erőmmel azon vagyok, hogy élvezzem az első napjaimat anyaként.

Most megyek, de írok majd egy részletesebb bejegyzést később, amikor már lenyugodtak a kedélyek. Úgyhogy bocsi, hogy ez ilyen rövid lett!

Köszönöm mindenkinek az imákat és kívánságokat! Azt hiszem, ez mind segített engem ebben az időben.

Szeretettel:

mel

_________________________________________________________________

2009. október 31., szombat

A szeretet melletted van
Aktuális hangulat: vidám

Heló mindenki!

Olyan régóta aggódom a blogom miatt, sajnálom, hogy nem tudtam feljönni!
Olyan sok dolgot szeretnék írni, de most rövidre kell fognom.
Először is, köszönetet kell mondanom mindenkinek, aki olyan kedves üzeneteket és kommenteket írt Lovelie-ről. Nagyon támogatóak.
És köszönet a sok-sok csodálatos ajándékért! A papa többdoboznyi ajándékot hozott nekem haza emberektől világszerte! Nagyon hálásak vagyunk értük, és igen, Lovelie használja őket! Annyira imádnivaló ruhák és játékok…! Ő a legszerencsésebb lány a világon! Nagyon köszönöm mindenkinek!

Nos, Lovelie három hónapos lett!!! YAY!!!!!
Minden héten egyre nagyobbá és nagyobbá válik. Elképesztő látni a fejlődésért. Az is örömet szerez, hogy szemtanúi lehetünk olyan dolgoknak, amiket hirtelen megtesz, amit az előző nap még nem tudott megcsinálni. Ez mind olyan, mint valami csoda.

Persze az éjszaka közepén felkelni, lépést tartani a pelenkacserékkel és az etetéssel nagyon-nagyon fárasztó tud lenni… De ez mind kifejezetten megéri! Ő egy hatalmas nagy élmény!

Számomra az élet sokat változott, de sosem éreztem még ilyen nagy szeretetet és örömöt. Imádom látni a mosolyát és hallani a nevetését. Higgyetek nekem, az apja nagyon jó abban, hogy nevettesse meg! Lovelie azt szereti különösen, amikor együtt táncolnak zenére! Az érzés, hogy mi egy család vagyunk, egyre csak nő.

Nos, hamarosan írok!
Vigyázzatok magatokra!



Fordította: Efi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése